1. Termeni si conditii de utilizare
Pachetul de servicii turistice este organizat de Societatea Comercială AVANGARDE BUSINESS GROUP SRL, cu sediul în Bucureşti, Str. Margelelor, nr. 70, bloc N3, apt.20, Parter sector 6, cod unic de înregistrare RO32128882, operator de date cu caracter personal, titulară a agenţiei de turism AVANGARDE TRAVEL si punct de lucru in Bucureşti, Episcop Chesarie, Nr 4, cu licenţa de turism nr. 6981 sau in colaborare cu parterni, respectand normele legislative
Agenţia comercializează pachete de servicii turistice în următoarele variante:
2.1. servicii turistice la cererea clientului;
2.2. servicii turistice preorganizate, denumite în continuare servicii din oferta standard.
AVANGARDE TRAVEL – poate lansa OFERTE SPECIALE pentru unele pachete turistice. OFERTELE SPECIALE sunt valabile in perioada transmisa, in conditiile speciale comunicate de AVANGARDE TRAVEL. OFERTELE SPECIALE NU SUNT VALABILE RETROACTIV.
Rezervarea si/sau achizitionarea unui pachet turistic se face in baza actului de identitate valabil. Informatii cu privire la conditiile de calatorie intr-o anumita tara, puteti obtine de la ambasada tari respective. In cazul pierderii documentelor de calatorie, turistul este obligat sa obtina un document provizoriu, pe cheltuiala sa.
REZERVAREA se poate face personal sau prin e-mail. Rezervarea este confirmata in momentul achitarii avansului, conform conditiilor din contract. In cazul in care nu se respecta termenele de plata, ne rezervam dreptul sa anulam rezervarea. Rezervarea pe e-mail este valabila numai cand este confirmata prin e-mail de catre reprezentantii AVANGARDE TRAVEL si turistul semneaza contractul si achita avansul.
In cazul in care plata nu s-a facut in 48 ore de la rezervarea preliminara, rezervarea se anuleaza. La OFERTE SPECIALE nu se fac rezervari, ci se ACHITA INTEGRAL.
In ceea ce priveste CERERILE SPECIALE (cazare la parter, camere alaturate , camere cu paturi separate – twin, camare cu pat matrimonial etc) vor fi rezolvate in limita posibilitatilor sau vor fi transmise agentiilor partenere, dar pentru indeplinirea acestora nu ne asumam raspunderea. In cazul in care aceste solicitari nu au fost indeplinite, turistul nu poate cere despagubiri.
ASIGURARI:
1. ASIGURARE STORNO – Asigurarea STORNO acopera suma achitata de un turist pentru contractul de comercializare de servicii turistice achizitionat de la o agentie de turism, suma care nu mai poate fi recuperata de la agentie in cazul anularii calatoriei de catre turist, ca urmare a uneia din urmatoarele situatii:
• boala grava sau accidentul asiguratului sau a sotului/sotiei acestuia sau ale unei rude de gradul I sau II, numai in cazul in care implică incetarea imediata a activitatii profesionale si de orice fel, un tratament si o supraveghere medicala ulterioara si cu recomandarea de repaus la pat sau de a nu parasi domiciliul, eliberata de o institutie medicala autorizata de Ministerul de resort, cu conditia ca perioada de repaus sa includa si data inceperii Pachetului de servicii turistice;
• citarea asiguratului ca parte intr-un proces civil sau ca martor in fata unei instante civile ori penale intr-un proces, al carui termen de judecata se afla situat in intervalul perioadei in care asiguratul urma sa beneficieze de serviciile turistice achizitionate si petrecuta ulterior datei de achizitionare a pachetului de servicii turistice;
• devastarea locuintei asiguratului, în urma unui incendiu, furt, explozii sau calamitati naturale in perioada scursa între data incheierii contractului cu agentia de turism şi data inceperii derularii pachetului de servicii turistice, evenimente care fac necesara prezenta la domiciliu la data inceperii acestuia.
Asigurarea storno este facultativa si va protejeaza de plata penalitatilor in cazul in care, din cauza motivele de mai sus, nu mai puteti calatori, in conditiile prevazute de asiguratorul la care apelati. Pretul acesteia este de aproximativ 2% din valoarea excursiei.
2. ASIGURARE MEDICALA DE CALATORIE
Asigurarea de calatorie este o asigurare facultativa, individuala ce ofera protectie pentru orice calatorie in strainatate. Asigurarea medicala protejeaza in cazurile nedorite de accident sau boala. Aceasta se incheie intre turist si compania de asigurari, in afara tariful pachetului de servicii turistice, in functie de tara de calatorie si a numarului de zile pentru care se face asigurarea.
Anulari/Modificari:
Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si Conditiile fiecarui Furnizor. In cazul in care doriti anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea dvs de a informa in scris sau telefonic AVANGARDE TRAVEL despre intentiile dvs.
In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.
In eventualitatea modificarii unei rezervari – anulari, restituiri de sume, schimbari de nume etc -, AVANGARDE TRAVEL isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune.
In cazul OFERTELOR SPECIALE, nu exista posibilitatea de ANULARE/MODIFICARE, conform specificatiilor fiecarei destinatii.
TRANSPORT:
TRANSPORT AERIAN – Programele turistice cu transport aerian pot fi organizate cu curse regulate sau curse charter. Serviciile din avion pot diferi in functie de tipul zborului si de compania aeriana.
Companiile aeriene isi rezerva dreptul de a schimba orarul de zbor. AVANGARDE TRAVEL nu isi asuma raspunderea pentru aceste schimbari sau intarzieri, acestea se vor rezolva in conformitate cu regulile companiei aeriene.
Repartizarea locurilor se face la imbarcare in avion (check in). Este responsabilitatea turistului de a ajunge la imbarcare (boarding) conform politii fiecarei companii aeriene si a indicatiilor primite de la agentii nostril. Va atragem atentia ca imbarcarea (boarding) se termina cu 50 min. inainte de decolare.
Fiecare companie aeriana prezinta politica diferita cu privire la dimensiunea si/sau greutatea bagajelor de mana si/sau cala. In momentul rezervarii, primiti de la agentii nostri toate informatiile referitoare la bagaj. Pentru cursele charter, greutatea maxima a bagajului este de 15 kg. Pentru bagaje raspunde compania aeriana, AVANGARDE TRAVEL nu are nici o raspundere in acest sens.
TRANSPORTUL CU AUTOCAR – Transportul turistilor asigurat cu autocare proprii si/sau apartinand unor transportatori autorizati. Autocarele sunt clasificate, fiind dotate cu instalatie audio-video, aer conditionat si toaleta. Este posibil ca in cazuri deosebite, sa fie necesara schimbarea autocarului prevazut initial pentru desfasurarea calatoriei. In astfel de situatii este posibil ca autocarul sa nu beneficieze de toate dotarile initiale (video, toaleta, etc.). Pentru asigurarea confortului optim, recomandam turistilor sa nu foloseasca toaleta din autocar decat in cazuri de urgenta. Programul curselor prevede opriri suficiente, in parcari dotate cu toaleta, iar insotitorii pot decide oprirea autocarului si in afara programului stabilit. Punctele de imbarcare si orele de plecare sunt prevazute in programul excursiei. Locurile in autocar se ocupa in ordinea inscrierii. Locurile se pot modifica pana la data plecarii, prin renuntarea la calatorie sau prin inscrieri suplimentare, in cazul familiilor sau grupurilor. In cazul in care se va schimba tipul autocarului, turistul va primi locul cel mai apropiat de cel rezervat, chiar daca numarul acestuia nu va fi acelasi.
Greutatea maxima a bagajului la calatoriile cu autocarul este de 15 kg.
TRANSFERURI – Transferurile se pot efectua cu autocarul, minibusul, sau autoturismul, inclusiv taxi. In timpul transferului turistii raspund de propriile bagaje.
Tranferul intre insule si partea continentala se realizeaza cu FERRY BOAT-ul. Taxa de transfer se achita la fata locului, la reprezentantii AVANGARDE TRAVEL. Orarul vapoarelor de transfer depinde de companiile de navigatie si nu poate fi corelat in toate situatiile cu mersul avioanelor sau al autocarelor, de aceea pot interveni perioade de asteptare.
Pe vapoare bagajele sunt depozitate in comun; va recomandam sa pastrati asupra dvs. bunurile de valoare.
HOTELURI
Unitatile de cazare – hotelurile propuse de AVANGARDE TRAVEL , sunt clasificate in conformitate cu clasificarea din tara respective. In diferite tari, aceasi categorie – acelasi numar de stele – poate inseamna alta calitate. Clasificarea nu corespunde intotdeauna cu clasificarea de la noi.
Dimensiunile, dotarile si orientarea camerelor nu este asemanatoare nici la hoteluri de aceeaşi categorie. Cazarea se face de obicei in camere standard. Impartirea camerelor este dreptul exclusiv al receptiei, asa ca nu garantam indeplinirea unor cereri speciale.
Conform uzantelor internationale, camerele pot fi ocupate in intervalul orar 14.00 – 18.00 in ziua sosirii si trebuie eliberate pana la ora 12.00, ziua plecarii. In unele hoteluri exista posibilitatea de a ramane in camera si dupa aceasta ora, cu achitarea unei suprataxe.
Patul suplimentar nu este de obicei la fel de comod ca unul normal. Dimensiunile si confortul camerelor cu pat suplimentar nu corespund intotdeuna cu cele ale camerelor standard.
Camerele cu un singur pat (single) sunt de obicei mai mici si nu intotdeuna au o asezare avantajoasa. Pentru camerele care au vedere partial sau total spre mare se poate percepe o suprataxa, exceptand hotelurile unde acest lucru nu este mentionat. In situatia aceasta insa nu putem garanta camera cu vedere spre mare. In situatii cu totul deosebite ne rezervam dreptul de a schimba hotelul cu unul de aceeasi categorie.
VILE:
Vilele se compun din studiouri(camere) si apartamente.
Studiouri: o incapere cu pat si bucatarie, grup sanitar propriu (dus, WC). Bucataria este utilata in functie de numarul de turisti si se pot prepara in ea mancaruri simple.
Apartamente: sunt compuse din unul sau doua dormitoare (in functie de capacitate), living in care sunt 1-2 paturi extensibile si unde se gaseste si bucataria, grup sanitar propriu (dus, WC).
In cazul vilelor, de regula nu exista prosoape si hartie igienica. Va recomandam sa luati cu dvs. prosop de bucatarie, detergenti si hartie de toaleta. De regula, bucatariile sunt dotate cu plita electrica, frigider, ghiuveta, vesela.
APARTHOTELURI – Aparthotelurile ofera in general camere sau apartamente complet utilate, completate cu servicii asemanatoare hotelurilor (receptie, curatenie, etc.), detaliile fiind mentionate pentru fiecare oferta.
In cazul utilizarii AERULUI CONDITIONAT – in functie de politica fiecarei unitati de cazare, poate exista o taxa suplimentara sau nu. Aceasta informatie este prezentata individual la fiecare unuitate hoteliera in parte. In unele hoteluri aerul conditionat este comandat centralizat si numai intre anumite ore, sau sezonier. Economia de energie sau problemele tehnice pot face aerul conditionat nefunctional, pentru perioade scurte de timp.
MASA
Pentru fiecare unitate hoteliera este specificat tipul de masa – FARA MASA, MIC DEJUN, DEMIPENSIUNE, PENSIUNE COMPLETA, ALL INCLUSIVE, ULTRA ALL INCLUSIVE, PREMIUM ALL INCLUSIVE.
Majoritatea hotelurilor ofera masa in regim bufet (serivirea fiind individuala). In caz de masa a la carte, mancarea va fi servita de ospatar.
Mesele nu contin, in general, consum de bauturi, in caz contrar specificam aceasta separat.
Cantitatea de mancare si varietatea felurilor depinde de categoria hotelului si de obiceiurile locale.
Micul dejun continental contine: bauturi calde, produse de panificatie, unt si gem. La cel continental imbunatatit se mai adauga la acestea branzeturi si sunca.
La cazarile de categorie inferioară de obicei nu este mancare diversificata.
Mentionam ca in functie de politica fiecarei unitati hoteliere, este recomandat sa aveti vestimentatie adecvata in timpul servirii mesei (nefiind permisa servirea mesei doar in costum de baie).
Va atragem atentia ca la cazarea in hotel, nu este permis sa aduceti mancare si bautura din afara, in camere.
Amanunte despre masa in regim all inclusive, ultra all inclusive. premium all inclsive veti gasi in oferte, la fiecare hotel in parte. De obicei, consumul de bauturi incluse se rezuma la bauturi alcoolice si nealcoolice locale. Pretul serviciilor precum si serviciile ce pot fi utilizate depind de categoria hotelului. Pentru servicii neutilizate, nu se acorda restituiri din pret.
DURATA SEJURULUI
Durata sejurului este cea prezentata in oferte si prevazuta in contract. La transportul cu avionul sau cu autocarul pot aparea intarzieri din cauza unor probleme mecanice, conditii meteo sau probleme de trecere a frontierei.
Aceste probleme trebuie luate in calcul si la drumul de intoarcere, asa incat va rugam sa va programati eventualele intalniri importante avand in vedere acest lucru. Prima si ultima zi din sejur sunt destinate calatoriei.
INTRERUPEREA EXCURSIEI
In cazul in care, din orice motiv, doriti sa va intrerupeti sejurul, va rugam sa anuntati reprezentantul nostru local. De obicei, intreruperea sejurului implica cheltuieli suplimentare (transfer, alt bilet de avion, etc.) care trebuie achitate la fata locului. Pentru servicile neutilizate nu se acorda despagubiri.
APA POTABILA
AVANGARDE TRAVEL recomanda ca in timpul calatoriilor dvs sa consumati apa imbuteliata, intrucat, in functie de destinatie, calitatea si gustul acesteia pot avea efecte neplacute asupra organisumului.
Totodata, in ceea ce priveste igiena, mentionam ca exista posibilitatea ca la hoteluri si apartamente sa fie utilizate boilere cu panouri solare, de aceea, in anumite perioade, mai ales cand consumul este mare, este posibil sa curga numai apa calduta.
In unele statiuni, din cauza climei, insectele (tantari, viespi, albine etc.) va pot cauza neplaceri; in astfel de cazuri folositi aparate si substante deratizante. AVANGARDE TRAVEL nu raspunde pentru aparitia insectelor si acest fapt nu poate fi motiv pentru reclamatii.
INSOTITORI DE GRUP SI REPREZENTANTI LOCALI
In cazul excursiilor in circuit, insotitorul de grup va fi pe toata perioada cu grupul. In cazul transportului cu autocarul, grupul beneficiaza de serviciile unui insotitor; acesta poate avea, uneori, si calitatea de conducator auto. La sejururi, asiguram reprezentant local in statiunile mentionate in oferte. Acestia sunt vorbitori de limba romana, care pot fi contactati telefonic si va pot ajuta in rezolvarea problemelor ivite.
Informatiile cu privire la excursiile optionale (program, preţ) le primiti de la reprezentantul local. Inscrierea si plata acestora se va face la fata locului. Pentru excursii optionale, toata raspunderea este suportata de agentiile noastre partenere. Reprezentantul nostru local nu participa la toate excursiile. In cazul unui numar insuficient de turisti inscrisi, excursia poate fi contramandata. Este posibil ca turistii romani sa participe la excursii impreuna cu turisti de alte nationalitati (in acest caz ghidajul va fi si in limbi straine: ex. engleza). Conform legislatiei locale, la situri arheologice si muzee, pot face ghidaj numai ghizii locali, reprezentantul AVANGARDE TRAVEL putand doar traduce.
ALTE INFORMATII
Descrierile din oferte corespund conditiilor de la data editarii. Fata de acestea pot interveni schimbari (orarul vapoarelor, servicii hoteliere, constructii), despre care ne vom informa turiştii. In situatia in care programele sunt anulate din diverse motive, vom depune toate eforturile pentru a va asigura un program echivalent.
2016 © AVANGARDE BUSINESS GROUP